نه راستش، ناراحت و ناامید از رفتار دوستان هستم که واقعا در نقاطی که لازمه، و بارها هم گفته میشه تصمیم گیری بر خروج نمیکنند، ماندن

نه راستش، ناراحت و ناامید از رفتار دوستان هستم که واقعا در نقاطی که لازمه، و بارها هم گفته میشه تصمیم گیری بر خروج نمیکنند، ماندن و صبوری که همیشه درست نیست
من هر هفته عرض میکنم به حدضرر ها پایبند باشید، دوستان هم تشکر میکنند، این چندروز متوجه شدم که بسیاری از عزیزان فقط تشکر میکنند و اجرا خیر...