بنظر من، هرفردی به عنوان یه سرمایه گذار در بازار بورس سه راه در مورد بازار بیشتر نداره، و قبل از اینکه شرایط مجبورش کنه به تن دادن

بنظر من، هرفردی به عنوان یه سرمایه گذار در بازار بورس سه راه در مورد بازار بیشتر نداره، و قبل از اینکه شرایط مجبورش کنه به تن دادن به یکی از این مسیرها ، بهتره خود فرد انتخاب کنه:

انتخاب کنید که:

1- خودتون یاد بگیرید

2- با یک مشاور خوب کار کنید

3- از بازار خارج شید

دوستان واقعا شک ندارم هیچ راهی غیر از این سه مسیر برای فعالیت توی بازار وجود نداره.

مهم ترین توصیه ام اینه که تا دیر نشده، یکی از این سه راه رو خودتون انتخاب کنید و تا آخرش پیش برید🌺