بعضی وقت‌ها توی اوج خستگی، یه پیام تشکر صادقانه، بدلیل یه موضوع ساده و در واقع یک انجام وظیفه، خستگی رو از تن بیرون میبره و با کلی

بعضی وقت ها توی اوج خستگی، یه پیام تشکر صادقانه، بدلیل یه موضوع ساده و در واقع یک انجام وظیفه، خستگی رو از تن بیرون میبره و با کلی انگیزه به آدم میگه این مسیر صحیحه...

ممنون از آقای مترقی عزیز از بهبهان