اینجا بندرعباس است. خودشان هواپیما نداشتند

اینجا بندرعباس است .هواپیما با ژنرال بختیار نماینده پادشاه ایران به بندر عباس امده که امیر های امارتهای منطقه جنوب خلیج فارس شیخ راشد و شیخ مکتوم و شیخ احمد را که چند روز قبل با کشتی به همراه گروهی دیگر از تجار به بندرعباس سفر کرده بودند را به دبی ببرد. خودشان هواپیما نداشتند. سپس شیخ احمد از دبی با کشتی به قطر می رود. حدود سال 1969
👇👇👇

✅ دیدنی های جالب ایران:
https://t.me/joinchat/AAAAAEK6SHfqH-je5R1xNg
🍃🌸🍃🌸🍃