🔴 نظر جالب گردشگر پرتغالی درباره شهر یزد.. خانه هنر یزد روی اینستاگرامش نوشت:

🔴 نظر جالب گردشگر پرتغالی درباره شهر یزد

خانه هنر یزد روی اینستاگرامش نوشت:

ديروز گردشگر پرتغالی بعد از اينكه مدتی طولانی روی بام به تماشای يزد ايستاده بود، با چشمان و صورتی خيس از اشك پايين آمد. اين صحنه خیلی سوال برانگیز بود تا اينكه بعد از چند دقيقه بی مقدمه به من اشاره كرد و گفت ميتونم چيزی بهتون نشون بدم. به صفحه موبايلش اشاره كرد. متنی به انگليسی در مترجم گوگل بود:

I have been listening since i was a boy that: "it's Rome to live and Venice to die" the one who told this has never been in yazd.

«از بچگی شنيده بودم كه: "شهر رُم برای زندگی و ونيز برای مرگ است" كسی كه اين را گفته هيچ وقت يزد را نديده است.»

goo.gl/yzQrqc

https://t.me/joinchat/AAAAADwQRyqm2i3sgjJFug