برگزارى تجمع اعتراض آمیز توسط کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست.. پایگاه خبرى

برگزارى تجمع اعتراض آميز توسط كاركنان سازمان حفاظت محيط زيست

تعدادی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست ساعت ۸:۳۰ صبح امروز دوشنبه چهارم آبان ماه در اعتراض به حقوق و مزایا و شرایط کاری خود مقابل ساختمان این سازمان در پارک پردیسان تهران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن بنر و پلاکاردهایی که در تصاویر زیر مشخص است مطالبات و اعتراض خود را اعلام نمودند.

همچنین معترضین خواسته های خود را در ۳ بند در قالب طوماری به امضا حاضرین در تجمع رساندند.

۱) وضعیت نابسامان محیط زیست کشور به دلیل لحاظ نکردن نظرات تخصصی کارشناسان سازمان

۲) عدم رسیدگی به وضعیت حقوقی، معیشتی و رفاهی

۳) تبعیض در حقوق و مزایای دریافتی مدیران با کارکنان سازمان

پايگاه خبرى
ديده بان محيط زيست و حيات وحش ايران

www.iew.ir