مهمترین صحبتهاى رییس سازمان محیط زیست به مناسبت ١٣ آبان:

مهمترين صحبتهاى رييس سازمان محيط زيست به مناسبت ١٣ آبان:

- وقتی یک مسئول دولتی می گوید من بنای برخورد امنیتی ندارم، طبعا فضا برای نقد بازتر خواهد شد

- دولت قبل محیط زیست را رها کرد تا به وضعیت بحرانی رساند

- نگاه امنيتى به تشكل هاى مردم نهاد در دولت قبل منجر به حذف اين تشكلها شد و بيشتر زمينخوارى ها و تخريبهاى محيط زيست در همين زمان صورت گرفت

- شعارهایی که امروز برخی در خصوص محیط زیست می دهند تنها بهانه ای برای فعالیت های سیاسی و حاشیه سازی است

- صدا و سیما بعد از ۱۰ سال به فکر محیط زیست افتاده است

- پیشرفته ترین دکل های بی سیم را سال ۸۱ برای سازمان محیط زیست خریداری کردیم اما این دکل ها ناپدید شده است !

- به خاطر «جاده ابر» که خیانتی بزرگ به ملت ایران است می خواستند سازمان محیط زیست را منحل کنند

- زمين هاى لواسان و ورجين را غارت كردند

- وقتى وسط منطقه تحت حفاظت موته جاده کشیده اند، صدا و سيما كجا بود ؟

- تهدید کردند و تهمت زدند که مسئله بنزین های سرطانزا را مطرح نکنم

- تاكنون ۴۴۰ نفر از محیط بانان اکنون تبدیل وضعیت شده اند

- من از مسئولان صدا و سیما می پرسم، فقط حاشیه های سازمان محیط زیست ارزش خبری دارد؟

- پاسخ دروغ پردازی ها را می دهیم

جزئيات كامل در پايگاه خبرى
ديده بان محيط زيست و حيات وحش ايران

www.iew.ir