…🍃کودک درونمان همیشه گرسنه بازی و شادیست و او را حبس نکنیم

#دلنوشته


🍃کودک درونمان همیشه گرسنه بازی و شادیست و او را حبس نکنیم. بگذاریم گاه به گاه با سادگی خود عاشق شود و به گیسوی خود گل بیاویزد و یا خنده کنان لب دریا با پای برهنه به دنبال خرچنگهای سریع بدود.

🍃بگذاریم از باغ همسایه گاهی سیب بچیند و بخندد تا خسته شود و گوشه ای گیرد تا بخواب عمیق فرو رود.

🍃خواب رشد کردن و بزرگ شدن ببیند نه کابوس از دست دادن حس خلوص کودکی. تا بداند چه در انتظار اوست. و این شادمانی کافیست تا کودک درونمان خوشبخت شود.

#دکتر_موریس_ستودگان


http://telegram.me/Iranianspa