به اقتدار جهانی ایران میاندیشیم ارتباط با ما: هاشم منفرد @irgeopoliticsmail [email protected] انسانی کتاب: مرجع تخصصی کتب علوم انسانی ensaniketab.ir سایت ما: www.irgeopolitics.com
بازگشت تانکهای آمریکا به اروپا به دلیل ترس از روسیه
بازگشت تانکهای آمریکا به اروپا به دلیل ترس از روسیه
واشنگتن در راستای مقابله با روسیه در اروپا تانک مستقر میکند.
به گزارش"اسپوتنیک" به نقل از"ان بی سی"، پس از گذشت سه سال که آخرین تانکهای آمریکایی از اروپا خارج شدند، آمریکا دوباره تجهزات نظامی خود را در اروپا مستقر می کند.
مهمترین تجهیزات نظامی از جمله تانک "آبرامز"، ماشینهای جنگی"بردلی" و پیاده نظام "پالادین" در هلند مستقر شده اند، و با مستقر شدن این تجهیزات آمریکا قادر به تشکیل یک تیپ نظامی خواهد بود.
به گفته "بن هاگز" فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا، این اقدام ها در پی دفاع آمریکا از متحدان خود در اروپا برای جلوگیری از تجاوز صورت می گیرد.
آمریکا و ناتو همچنین آماده افزایش نیروهای نظامی در مرزهای شرقی این قاره می باشند. منابع "ان بی سی" بر این باورند که هدف اصلی این طرحها، ارسال یک پیام روشن به روسیه است.
نیروها در لهستان، رومانی، بلغارستان و کشورهای بالتیک مستقر خواهند شد. در سال 2017 آمریکا با ناتو اقدام به برگزاری90 مانور نظامی مشترک خواهد کرد.
عضویت در کانال ژئوپولیتیک ایرانی
@Irgeopolitics