📌واکنش ظریف به اعلام فسخ عهدنامه مودت از سوی امریکا.. وزیر امور خارجه:

📌واكنش ظريف به اعلام فسخ عهدنامه مودت از سوی امريكا

وزیر امور خارجه:
🔹آمریکا برجام که توافقی چندجانبه و بخشی از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است را نقض کرده و ادعا کرد که به دنبال یک "عهدنامه دوجانبه با ایران" است.
🔹امروز هم آمریکا از یک " عهدنامه دوجانبه با ایران " بعد از اینکه دیوان بین المللی دادگستری دستور داد به نقض آن عهدنامه - تحریم مردم ایران - خاتمه دهد، خارج شد. رژیم قانون شکن!

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics