روسیه و ایران ساخت نیروگاه حرارتی «سیریک» را با ظرفیت ۱٫۴ گیگاوات در بندرعباس آغاز کردند …در مراسم افتتاح این پروژه الکساندر نوواک

روسیه و ایران ساخت نیروگاه حرارتی “سیریک” را با ظرفیت 1.4 گیگاوات در بندرعباس آغاز کردند.

در مراسم افتتاح این پروژه الکساندر نوواک، وزیر نیروی روسیه نیز حضور داشت.
او گفت: من معتقدم که ساخت نیروگاه سیریک و بهره برداری از آن در آینده تاثیر مثبتی در اقتصاد ایران خواهد داشت.این نیروگاه تعداد زیادی شغل برای ساکنین هرمزگان بوجود می آورد و انگیزه ای برای توسعه صنعت و سایر بخش های اقتصاد این منطقه تولید خواهد کرد.

@Irgeopolitics