😳😳 گربه‌ای که از سگ گریخت.. بیاموزیم که برای بودن، باید ماند و ماند و ماند

😳😳 گربه ای که از سگ گریخت

بیاموزیم که برای بودن، باید ماند و ماند و ماند

ارسالی یکی از اعضای محترم کانال که این لحظه را شکار کردند

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics