پیشرفته‌ترین ناوشکن ساخت ایران بزودی الحاق خواهد شد/ یکشنبه؛ مرحله نهایی رزمایش دریایی «ولایت۹۵» / ناوگروه‌های ارتش به چین، روسیه

پیشرفته‌ترین ناوشکن ساخت ایران بزودی الحاق خواهد شد/ یکشنبه؛ مرحله نهایی رزمایش دریایی «ولایت95»/ ناوگروه‌های ارتش به چین، روسیه و ترکیه می‌روند
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جدید «سهند» که پیشرفته‌ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد.

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/12/8/2090331_621.jpg

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics