📷 اولین فضانوردان خود را به فضا می‌فرستد

📷https://bit.ly/2MGCVUh
💢امارات اولین فضانوردان خود را به فضا می‌فرستد
امارات متحده عربی از فرستادن اولین فضانوردان خود به فضا خبر داد. شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر این کشور و حاکم دبی روز دوشنبه سوم سپتامبر اعلام کرد که دو فضانورد اماراتی برای ماموریت به ایستگاه فضایی بین المللی انتخاب شده‌اند.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics