⭕️شرکت جنرال الکتریک در حال بستن دفتر خود در تهران است و به مشتریان محلی خود گفته از این پس ثبت سفارش نخواهد داشت

⭕️شرکت جنرال الکتریک در حال بستن دفتر خود در تهران است و به مشتریان محلی خود گفته از این پس ثبت سفارش نخواهد داشت.

🔹این شرکت تحریم‌ های آمريكا را دلیل این اقدام عنوان کرده است/اقتصاد آنلاین

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics