بن سلمان: اگر از اورانیوم خودمان استفاده نکنیم مثل این است که از نفت دست بکشیم

بن سلمان: اگر از اورانیوم خودمان استفاده نکنیم مثل این است که از نفت دست بکشیم

محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان در مصاحبه با واشنگتن‌پست:
🔹 روابط من با جارد کوشنر (داماد و مشاور ترامپ) بخشی از روابط رسمی میان کشورهای ما است.
🔹 هدف من از سفر به آمریکا جذب سرمایه برای عربستان است.
🔹 عربستان صاحب ۵ درصد از ذخائر اورانیوم دنیاست. اگر ما از اورانیوم خودمان استفاده نکنیم مثل این است که از استفاده از نفت دست بکشیم.
🔹اگر تمام مشکلات منطقه‌مان را حل کنیم، خاورمیانه به اروپای جدید تبدیل خواهد شد.
🔹 تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس، اقدامی دردناک بود.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics