عصر دیپلماسى:. 🔻یوسف العتیبه در نشست «مرکز پیشرفت آمریکایی»:

عصر ديپلماسى:
🔴 سفیر امارات در واشنگتن: آمریکا باید با اقدامات ایران مقابله کند/نمی‌گذاریم انصارالله، حزب‌الله شود

🔻یوسف العتیبه در نشست «مرکز پیشرفت آمریکایی»:
🔸امیدوار بودم که بعد از برجام رفتار ایران آنطور که برخی امیدوار بودند، تعدیل شود، اما از هر جهت که نگاه کنید، رفتار آن‌ها بدتر شده است
🔸شاید بگوئید که حزب‌الله یکی از موفق‌ترین مخلوقات ایران بوده است. آن‌ها تلاش می‌کنند تا نمونه‌ آن‌ها را با شبه‌نظامیان شیعه در عراق ایجاد کند و نمونه آن‌ها را با حوثی‌ها در یمن ایجاد کنند، اما ما اجازه این کار را به آن‌ها نخواهیم داد
🔸تلاش کافی برای مقابله با حمایت ایران از گروه‌های تروریستی، چون حزب‌الله و حماس، یا حشد الشعبی که تا حد زیادی مخلوق ایران است، انجام نمی‌دهیم
🔸ما با سیاست‌های حکومت ایران، حکومت انقلابی این کشور مشکل داریم. حکومتی که در قانون اساسی‌اش صدور انقلاب تقدیس شده است

@irgeopolitics