مدام حاکمان گذشته را محکوم به بی کفایتی می‌کنیم. با این قراردادها. ما چه بر سر ایران آوردیم …

مدام حاکمان گذشته را محکوم به بی کفایتی می‌کنیم
با این قراردادها
ما چه بر سر ایران آوردیم...

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics