شیراز، پایلوت ارتباط تجاری ایران و قطر شد.. جمال رازقی، رییس اتاق بازرگانی شیراز گفت:

شیراز، پایلوت ارتباط تجاری ایران و قطر شد

جمال رازقی، رییس اتاق بازرگانی شیراز گفت:
🔹 در پی تنش قطر با چند کشور عربی، رییس سازمان توسعه تجارت ایران عازم آن کشور شد و پس از بررسی و مذاکرات صورت گرفته، استان فارس به دلیل ظرفیت های که در تولید سبزیجات، موادغذایی و مصالح ساختمانی دارد، به عنوان پایلوت تجاری ایران و قطر انتخاب شد./ خبرجنوب

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics