نماینده روسیه در سازمان ملل: کشورهای غربی بدون داشتن هیچ مدرکی، ایران و روسیه را به خاطر حمله شیمیایی به دوما سرزنش می‌کنند

نماینده روسیه در سازمان ملل: کشورهای غربی بدون داشتن هیچ مدرکی، ایران و روسیه را به خاطر حمله شیمیایی به دوما سرزنش می‌کنند

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل:

🔺 آمریکایی‌ها به معارضان آموزش دادند تا با استفاده از سلاح‌های شیمیایی، بهانه‌ای برای حمله هوایی به سوریه ایجاد کنند.

🔻 آمریکا حمله به سوریه را مدت‌ها پیش از حملات خان‌شیخون طراحی کرده بود.

🔺 با این حال اما کارشناس‌های روسی هیچ مدرکی از استفاده از سلاح شیمیایی در حمله به دوما پیدا نکرده‌اند.

🔻 کشورهای غربی می‌خواهند تنش‌ها را در نزدیکی دمشق حفظ کنند تا شهروندان آن، در وحشت باقی بمانند.

🔺 گزارش‌های جعلی از سوی لندن درباره حمله شیمیایی به سوریه استفاده شد تا توجه‌ها را از رسوایی مسمومیت اسکریپال منحرف کنند.

🔻 سران جدید گروه تروریستی «جیش الاسلام» فرایند خروج شبه‌نظامیان از دوما را در تاریخ ۶ آوریل مختل کردند.

#نشست_شورای_امنیت

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics