جناب آقای دکتر شهاب اسفندیاری. رییس محترم دانشگاه صداوسیما.. با سلام

جناب آقای دکتر شهاب اسفندیاری
رییس محترم دانشگاه صداوسیما

با سلام
در روز گذشته در خصوص کلیپ «داری اشتباه می‌کنی کاپیتان!» (https://t.me/sharenovate/106) نوشته‌ای از شما ابتدا در تويیتر و سپس در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ اگر چه بنده را با ادبیات خاص خودتان "یک عدد "دکترای سیاست‌گذاری علم"" نامیده بودید و احتمالا پس از فروکش کردن عصبانیت‌تان به عنوان "یک نفر "دکترای سیاست‌گذاری علم"" تغییر دادید و سپس با عنوان "استاد/بازیگر" نامیدید؛ اما من نه این ادبیات را دوست دارم و نه حتی در مقام پاسخ به انتشار چنین نوع از ادبیاتی تن درخواهم داد. به همین دلیل با همان عنوان دکتر و با سلام پاسخ خود را منتشر خواهم کرد. از منظر من شاید بتوان به تک تک گزاره‌های مدعای شما پاسخ داد، اما تنها به مهم‌ترین آن‌ها خواهم پرداخت و اگر عمری بود؛ بماند برای فرصتی در آینده.

در ادامه به سه مدعای شما پرداخته‌ام، که به دلیل طولانی بودن آن در یادداشت‌های جداگانه آمده است.
مدعای ۱: بی‌اعتباری روایت (https://t.me/sharenovate_debate/142)
مدعای ۲: ادعای نژادپرستانه (https://t.me/sharenovate_debate/143)
مدعای ۳: پروژه سقوط (https://t.me/sharenovate_debate/144)

در ادامه نیز به شما و خودم سه توصیه داشته‌ام (https://t.me/sharenovate_debate/145):
توصیه اول: زبان ساده لازمه‌ی روشنگری
توصیه دوم: عشق مادرانه به مردم
توصیه سوم: دعوت به گفتگو

در پایان نیز این یادداشت دو پی‌نوشت داشته است: https://t.me/sharenovate_debate/146

همچنین کسانی که از متن یادداشت شما مطلع نیستند می‌توانند به این آدرس مراجعه نمایند:
https://t.me/RCICA/126

امیدوارم کانال‌ها و وبسایت‌هایی که به طرفداری از شما متن یادداشت شما را بازنشر کرده‌اند؛ آنقدر شجاعت داشته باشند که پاسخ بنده را نیز بازنشر نمایند.

متن کامل نامه:
https://t.me/sharenovate_debate/147