🔴 فارین افرز: اولین رآکتور اتمی امارات می‌۲۰۱۷ وارد مدار می‌شود

🔴 فارین افرز: اولین رآکتور اتمی امارات می 2017 وارد مدار می‌شود

🔹 پایگاه «فارین افرز» گزارش داد که اولین راکتور اتمی امارات در ماه می 2017 (اردیبشت و خرداد96) بعد از بازدیدهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اطمینان یافتن از استفاده مسالمت‌آمیز و غیرنظامی، وارد مدار خواهد شد
🔹 در صورت تحقق این موضوع، امارات عربی متحده اولین کشور عربی خواهد شد که عضو باشگاه هسته‌ای غیرنظامی در جهان می‌شود
🔹 قرار است 3 راکتور دیگر که هریک به ظرفیت 1400 مگاوات توسط کره جنوبی طراحی شده‌اند، به تدریج تا ماه می 2020 وارد مدار شوند

@irgeopolitics