📌نعمتی: اگر نظام تصمیم بگیرد با آمریکا مذاکره می‌کنیم.. بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رییسه مجلس:

📌نعمتی: اگر نظام تصمیم بگیرد با آمریکا مذاکره می‌کنیم

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات ريیسه مجلس:
🔹ما همواره اهل مذاکره بوده‌ایم و نمونه آن موضوع هسته ای است که دوازده سال مذاکرات هسته ای را در دولت های مختلف داشته ایم.
🔹اینکه ما با آمریکا پای میز مذاکره می رویم تصمیمی است که نظام باید بگیرد که مجموعه حاکمیت باید به این نتیجه برسند و اگر به نتیجه برسند که باید مذاکره ای انجام شود قطعا انجام می شود.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics