⭕️ انگلیس به پیروی از آمریکا، ایران را به حملات سایبری متهم کرد.. ▫️ وزارت خارجه انگلیس:

⭕️ انگلیس به پیروی از آمریکا، ایران را به حملات سایبری متهم کرد

▫️ وزارت خارجه انگلیس :

▫️امروز آمریکا ۹ کارمند شرکت «مبنا»، مستقر در ایران را به عملیات جهانی هک علیه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های انگلیس متهم کرد.
▫️ لندن با استقبال از کیفرخواست‌های آمریکا مدعی شد این امر نشان‌دهنده تمایل و توانایی انگلیس برای استفاده از تمامی اهرم‌های موجود برای پاسخ‌دهی جمعی به حملات سایبری دانست./ خبرگزاری صداوسیما

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics