قدرتمند نخواهی شد مگر اینکه جز قدرتمند بودن گزینه دیگری نداشته باشی.. ژئوپولیتیک ایرانی

قدرتمند نخواهی شد مگر اینکه جز قدرتمند بودن گزینه دیگری نداشته باشی

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics