⭕️با پولی که مردم به حساب سایپا ریختند، می‌شود یکی از شرکتهای بنز، لامبورگینی، فیات یا تویوتا را خرید

⭕️با پولی که مردم به حساب سایپا ریختند، می شود یکی از شرکتهای بنز، لامبورگینی، فیات یا تویوتا را خرید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

▫️چند روز پیش در یک دقیقه زمان!، شش میلیون نفر پول منتقل کردند بحساب شرکت سایپا.هر نفر 25 میلیون تومان، یعنی 150000 میلیارد تومان.

▫️اگر ارزش فعلی بازار آزاد دلار را اعمال کنیم میشود بعبارتی 13 میلیاردلار. و اگر ارزش فعلى دلار در بازار مبادله‌اى را اعمال کنیم مى شود19 میلیارد دلار و اگرقیمت دلار دولتى حساب کنیم مى شود 35 میلیارد دلار.

▫️اگر ملت بخواهند در یک سرمایه‌گذاری بسیار سودآور سهیم باشند با همین مبلغ پول میتوانستند یکى از شرکتهای بنـــز، BMW، لامبورگینی، شورولت، فورد، GMC، تویوتا، KIA و فیات را بطور کامل خریداری و بصورت سینه خیز به ایران احضار کنند..!، که ضمن اشتغالزائی کل بیکاران جوان متخصص و تحصیل کرده ایران، و ضمن کسب سود کلان، رونق کامل میشد و دغدغه حداقل دستمزد را هم نمیداشتیم...

▫️از این موضوع غافل بودند که سایپا با همین پول میتواند 15 بار شرکتش را شخم بزند و از نو بسازد. تولید 9 سال شرکت پیش فروش شد و زمان تحویل هم به نرخ روز محاسبه قیمت انجام میشود..! کلاه از این گشادتر..!

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics