⭕️اظهارات وزیر خارجه مراکش درباره قطع رابطه با ایران

⭕️اظهارات وزیر خارجه مراکش درباره قطع رابطه با ایران

- روابط خود با ایران را به دلایلی که به امنیت شهروندانمان مربوط می‌شود، قطع کردیم.

- دیپلمات‌های ایران از جبهه پولیسارو حمایت کردند.

- دولت مراکش سفارتش در تهران را خواهد بست و سفیر ایران در رباط را اخراج خواهد کرد.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics