⭕️ترامپ:

⭕️ترامپ:

- ایرانی‌ها دیگر به مدیترانه فکر نمی‌کنند.

- قطعا شرکت‌های اروپایی ناقض تحریم‌های ایران را تحریم می‌کنیم.

- اوپک دارد قیمت نفت را دستکاری می‌کند. آن‌ها باید از این کار دست بردارند، چون این ماییم که از بسیاری از این کشورها محافظت می‌کنیم

- اوپک باید ۲ میلیون بشکه به عرضه نفت اضافه کند.

- بعد منفی به هم خوردن برجام، از دست دادن مقدار زیادی نفت است.

- آن ها (عربستان و متحدانش) باید این را جبران کنند. دشمن آن ها کیست؟ ایران. ایران دشمن بزرگ آن هاست و آن ها باید این کار را انجام دهند/فارس

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics