توقیف یک لنج سعودی در آب‌های ایران.. مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور:

توقیف یک لنج سعودی در آب های ایران

🔹یک فروند کشتی صیادی سعودی که وارد آب های ایران شده بود توسط گشت دریایی سپاه در آبهای بوشهر توقیف شد

مجيد آقابابایی مديركل امور مرزي وزارت كشور:

ساعت ۲۰:۰۰ دیشب مورخه ۱۵/۴/۹۶ یک فروند لنج عربستانی با۴ نفرخدمه هندی در۴ ‏مایلی غرب جزیره فارسی بدلیل تجاوز مرزی توسط گشتی های ندسا مورد توقیف وجهت سیرمراحل ‏قانونی به سمت آبهای ایران هدایت و تحویل فرماندهی دریابانی می گردد.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics