«تونی بلر» نخست‌وزیر اسبق انگلیس در نشست آیپک:.. باید در برابر ایران سرسختانه بایستیم

«تونی بلر» نخست‌وزیر اسبق انگلیس در نشست آیپک:

اگر رژیمی ملایم در تهران حاکم بود، همه مشکلات خاورمیانه به راحتی حل می‌شد

باید در برابر ایران سرسختانه بایستیم

دو گزینه داریم؛ یکی این است که اگر ایران از قدرت خود در سوریه، عراق، یمن و (کشورهای حوزه جنوبی) خلیج (فارس) سوءاستفاده می‌کند و مثلا گروه‌های فلسطینی را به بیرون آمدن از (روند) صلح وامی‌دارد، آنها را به سختی به عقب برانیم

گزینه دیگری هم اما هست و آن عبارت است از علنی کردن اقدامات ایران مثلا ایران به صورت مستمر برای بی ثبات شدن بحرین تلاش می‌کند. اگر این مطلب را علنی کنیم، آنگاه می‌توانیم افکار عمومی غرب را به سمت اتخاذ موضعی خوب و قوی در برابر ایران سوق دهیم.(فارس بین الملل)

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics