دوحه: آماده رویارویی با هر احتمالی هستیم/الجزیره به کار خود ادامه خواهد داد.. وزیر خارجه قطر گفت:

دوحه: آماده رویارویی با هر احتمالی هستیم/الجزیره به کار خود ادامه خواهد داد

وزیر خارجه قطر گفت:

🔹اتحادیه عرب از زمان اعمال تدابیر ظالمانه علیه قطر هیچ اقدامی انجام نداده است.
🔹دوحه پس از پایان مهلت کشورهای محاصره کننده، آماده رویارویی با هرگونه تبعات است. ما نگران نیستیم.
🔹کشورهایی که قطر را به تروریسم متهم می‌کنند، خود موسسات و شخصیت‌هایی دارند که به حمایت از تروریسم متهم هستند.
🔹 شبکه الجزیره قطر به فعالیت خودش ادامه می دهد و مایه فخر ملت قطر است و این شبکه تریبون آزادی صدها میلیون نفر در جهان عرب است.
🔹خواستار روابط مثبت و سازنده با ایران بر مبنای احترام متقابل هستیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics