⁠⁣📌واعظی: آغاز واگذاری بنگاه‌های اقتصادی نهادهای نظامی.. محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری:

⁠⁣📌واعظی: آغاز واگذاری بنگاه‌های اقتصادی نهادهای نظامی

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری:
🔹این امر مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و مصوبه سران سه قوه است و رهبر معظم انقلاب نیز آن را تأیید کرده‌اند.
🔹این کار به جد شروع شده و اکنون بسیاری از این شرکت‌ها در بورس عرضه شده است.
🔹وقتی می‌بینید که بورس به این صورت درحال گسترش است، قطعاً شرکت‌های جدیدی وارد بورس شده است.
🔹زیرا با وجود همان شرکت‌های قبلی، بسیار بعید بود بورس چنین رشدی داشته باشد. دلیل رشد بورس، واگذاری شرکت‌های جدید به مردم است.
🔹این کار خوبی است و به نظر من نیروهای نظامی هم آغاز کردند و واگذاری آنان در حال انجام است، یا بانک‌های آنها نیز در حال ادغام است.
🔹بنابراین در این زمینه گام‌های خوبی هم در دولت و هم بیرون دولت برداشته شده است.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics