📌استراتژی جدید آمریکا درباره کره شمالی: حمله سایبری پیش از تهاجم نظامی.. فارین پالیسی نوشت:

📌استراتژی جدید آمریکا درباره کره شمالی: حمله سایبری پیش از تهاجم نظامی

فارین پالیسی نوشت:
🔹این روزها بحث در مورد کره شمالی در ایالات متحده بسیار داغ است . تا جایی که پروژه موسوم به "استراتژی بینی خونین " به موضوعی قابل توجه در کابینه دولت تبدیل شده است .
🔹این جریان حکایت از تمرکز نامتعارف و بیش از حد واشنگتن بر پیونگ یانگ دارد . گرچه ادعای رسمی در این زمینه مطرح نشده است .
🔹٦ منبع آگاه از کاخ سفید گزارش کرده اند که پروژه مذکور با هدف افزایش توان اطلاعاتی ایالات متحده برای کنترل کره شمالی طرح ریزی شده است .
🔹این برنامه ریزی بی سابقه ، با اهدافی مبتنی بر نفوذ و با کمک سازمان های جاسوسی و از طریق جنگ نرم افزاری صورت می گیرد .
🔹درواقع به اعتقاد ٢ منبع آگاه که جزو مقامات پیشین ایالات متحده هستند ، حمله ایالات متحده علیه کره شمالی، به جای تحریم و عملیات فیزیکی می تواند مبتنی بر فناوری های دیجیتال باشد. یکی از مقامات اسبق دولت در این خصوص گفت " نخستین حمله از نوع سایبری خواهد بود "
🔹رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، از پیشرفت کشور خود در توسعه موشکی، بسیار خرسند است . اما دولت ایالات متحده طی ٦ ماه گذشته، به طور مخفیانه زمینه هایی را برای حمله احتمالی سایبری خود علیه کره شمالی در کشورهایی مثل کره جنوبی و ژاپن ایجاد کرده است.

اقتصاد آنلاین

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics