📌وزیر ارتباطات: برخی به دنبال بستن شبکه‌‌های اجتماعی هستند

📌وزیر ارتباطات: برخی به دنبال بستن شبکه‌‌های اجتماعی هستند

🔹وزیر ارتباطات و فن‌آوری ایران می‌گوید برخی در ایران به دنبال بستن شبکه‌های اجتماعی هستند.
🔹او بدون نام بردن از نهاد یا شخصی خاص این امر را "غیرعملی" دانست، چون به گفته‌ی او "غیرعلمی" است./ ایسنا

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics