📌یک چهارم جمعیت ایران دچار علائم روانی هستند

📌یک چهارم جمعیت ایران دچار علائم روانی هستند

🔹سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک چهارم جمعیت ایران و در برخی مواقع نزدیک به یک سوم آنها دچار علائم روانی هستند که احتیاج به مداخله برای درمان دارند.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics