🔸نیروی دریایی آمریکا سطح هشدار در منطقه خلیج فارس را افزایش داد

🔸نیروی دریایی آمریکا سطح هشدار در منطقه خلیج فارس را افزایش داد

🔺بنا به گزارش خبرگزاری رویترز در پی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام نیروی دریایی آمریکا سطح هشدار در منطقه خلیج فارس را افزایش داده است

🔺روز دوشنبه ۱۴ ماه (۲۴ اردیبهشت ) دریاسالار جان ام. ریچاردسون، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا به خبرنگاران گفت:

💬" ما درحال حاضر وارد یک دوره نا مطمئن شده ایم .نمی دانیم که پاسخ جهان به تحولات اخیرچه خواهد بود."

🔺دریاسالار ریچاردسون هم چنین گفت که تا کنون رفتار تحریک آمیزی ازسوی ایران دیده نشده است اما نیروی دریایی آمریکا از نزدیک مراقب رفتار ایران خواهد بود.

🔹تصمیم هفته گذشته رئیس جمهور آمریکا باعث افزایش نگرانی های جامعه بین المللی درمورد ذخائر جهانی نفت و امنیت خاورمیانه شده است.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics