📌نگرانی از افزایش دو برابری جمعیت شهرک‌های اقماری اطراف تهران.. فرماندار تهران:

📌نگرانی از افزایش دو برابری جمعیت شهرک‌های اقماری اطراف تهران

فرماندار تهران:
🔹جمعیت شهرک‌های اطراف و اقماری به دو برابر افزایش پیدا کرده و این وضعیت نگران‌کننده است، چراکه مردم در این مناطق به آب، برق و گاز و سایر زیرساخت‌ها احتیاج دارند/ ایلنا

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics