آیا باید نتیجه ۲۶ سال مذاکرات، سهم ۱۴ درصدی ایران از خزر باشد؟

آیا باید نتیجه ۲۶ سال مذاکرات، سهم ۱۴ درصدی ایران از خزر باشد؟

آیا تاوان فروپاشی شوروی را ایران باید بپردازد؟

کاش بجای نوسانات بازار نگران منافع ملی بودیم!!!

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopoliti