هلند ۲ نفر از کارکنان سفارت ایران را اخراج کرد.. ژئوپولیتیک ایرانی

هلند ۲ نفر از کارکنان سفارت ایران را اخراج کرد

📌سرویس اطلاعاتی هلند اعلام کرد که دو تن از کارکنان سفارت ایران در هلند از این کشور اخراج شده‌اند.

📌سخنگوی سرویس اطلاعاتی هلند با اعلام این خبر تاکید کرد که جز تایید خبر اخراج دو فرد فعال در سفارت ایران از هلند، هیچ اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نخواهیم کرد / یورونیوز

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics