🔷آخوندی: ۱۹ میلیون نفر در کشور حاشیه‌نشین و بد مسکن هستند.. وزیر راه و شهرسازی:

🔷آخوندی: ۱۹ میلیون نفر در کشور حاشیه‌نشین و بد مسکن هستند

وزیر راه و شهرسازی:
🔹وضعیت زندگی شهروندی در کشور نامناسب است و این تنها به سیستان و بلوچستان اختصاص ندارد.
🔹جمعیت شهری ایران حدود ۵۹ میلیون نفر است و میزان حاشیه‌نشینی و بد مسکنی در بافتهای فرسوده و سایر بافتها حدود ۱۹ میلیون نفر در سطح کشور است.
🔹یعنی حدود ۳۵ درصد جمعیت در وضعیت نابسامانی زندگی می‌کنند که تا ۴۱ درصد متغیر است.
🔹نیاز به یک نوع همگرایی افقی و همراهی بین وزارتخانه‌ای و در سطح شهرستان‌ها نیز ایجاد هماهنگی بین نیروهای محلی برای رفع معضلات حاشیه‌نشینی در بخش‌های مختلف وجود دارد.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics