📌عربستان انتقال نفت از طریق تنگه باب‌المندب را از سرگرفت.. وزیر انرژی، صنایع و معادن عربستان سعودی:

📌عربستان انتقال نفت از طریق تنگه باب‌المندب را از سرگرفت

وزیر انرژی، صنایع و معادن عربستان سعودی:
🔹از امروز انتقال نفت از طریق تنگه باب‌المندب از سرگرفته می‌شود.
🔹این تصمیم پس از تاکید نیروهای ائتلاف مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت و حفاظت از نفت‌کش‌های ائتلاف در این تنگه و جنوب دریای سرخ و نیز با هماهنگی جامعه بین‌الملل، از امروز اجرایی می‌شود.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics