⭕️ نتانیاهو پس از دیدار با پوتین به خبرنگاران گفت:

⭕️ نتانياهو پس از ديدار با پوتين به خبرنگاران گفت:

🔺در نشست‌های قبلی با توجه به بیانیه‌هایی که به صورت قانونی منتشر شده و یا از سوی مسکو مطرح شده بودند، این گمان به وجود آمده بود که آزادی فعالیت‌های ما محدود شده و یا به منافع دیگران لطمه وارد شده است اما این اتفاقات نیفتاده بود و الان نیز اوضاع فرق نکرده است.

🔺من با پوتین در این باره صحبت کردم که این حق و وظیفه اسرائیل است که "از خودش دفاع" کند.

🔺من این مساله را به صراحت و مستقیم مطرح کردم زیرا بسیار مهم است.

🔺این مسائل از اهمیت زیادی برای امنیت ما در هر زمان به خصوص در این شرایط حساس برخوردار هستند.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics