ایرلاین‌های خارجی شرایط اقتصادی مردم ایران را شناختند، بازار ایران را ترک کردند!

ایرلاین‌های خارجي شرایط اقتصادی مردم ایران را شناختند، بازار ایران را ترک کردند!

منظری، معاون اسبق سازمان هواپیمایی:
📌سه شرکت بریتیش ایرویز، KLM و ایرفرانس شرایط اقتصادی مردم ایران را شناخته‌اند و می‌دانند که با ریزش مسافر در مسیرهای بین‌المللی مواجه خواهند شد، بنابراین هر چه زودتر بازار ایران را ترک کردند.
📌موضوع دیگری که باعث ترک فوری این شرکت‌ها از بازار ایران بود، بحث ناپایداری نرخ تسعیر ارز بوده است. در حال حاضر قیمت دلار هر لحظه تغییر می کند و نمی‌توانند برای بازار خود در ایران پیش‌بینی داشته باشند.
📌بنابراین یا باید بلیت خود را به صورت ارز به مردم بفروشند و یا اینکه در لحظه ریال خود در ایران را به دلار تبدیل کنند که آن هم دردسرهای بسیار زیادی دارد. / خبرآنلاین

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics