در برجام می‌مانیم، زیرا.۱- می‌خواهیم به جهانیان ثابت کنیم که «ایرانی» و ایران به پیمان هایش وفادار است؛.۲- می‌مانیم که خودروی با س

در برجام می مانیم، زیرا
1- می خواهیم به جهانیان ثابت کنیم که «ایرانی» و ایران به پیمان هایش وفادار است؛
2- می مانیم که خودروی با سرعت سرسام آور ترامپ را که از روبرو می آید تا در «بازی ترسوها» یا chicken gam، که به گمان خویش می خواهند ما را به گردش به سمت جاده ی خاکی و پرتگاه بکشانند، نا امید سازیم. بگذاریم او خود در آخرین لحظه ی برخورد، فرمان خودرویش را به خاکی بکشاند؛
3- می مانیم که مسیر عقلانیت در استراتژی « جفرافیای صلح» را که اندکی، فقط اندکی باز شده است، ادامه دهیم؛
4- می مانیم تا همچنان امیدوار به پرهیز و تا مرزهای ممکن، از آغازیدن جنگ و دستاوردهای شوم آن دور گردیم؛ و از سناریوی طراحی شده ی سرزمین سوخته در خاورمیانه کمی دورتر شویم؛
5- می مانیم تا آن ها خارج شوند و...

در برجام می مانیم تا
6- جنگسالاران و کاسبان جنگ فروش جهان و منطقه و کشورمان را اندکی، ولو اندکی، نا امید سازیم؛

7- کمپانی های بزرگ تسلیحاتی و ایادی گسترده اش در منطقه را اندکی، ولو اندکی، نا امید کنیم؛

8- به جای پرداختن و تمرکز بر دشمنان خارجی، که دهه ها است ما را بدان ها مشغول کرده اند، چالش های سترگ درونی را در کانون توجه قرار دهیم؛

9- بلکه کودکان و نوجوانانمان چگونه زیستن در آرامش و صلح را نیز بیاموزند.
@Karimipour_K
id:@karimi_pour

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics