⭕️ ادامه فعالیت توتال در ایران مشروط به اجازه آمریکایی‌ها!

⭕️ ادامه فعالیت توتال در ایران مشروط به اجازه آمریکایی ها!

◽️شرکت توتال در بیانیه می گوید با توجه به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از برجام و بازگشت تحریم آمریکا، این شرکت نمی تواند به فعالیت خود در توسعه فاز 11 پارس جنوبی ادامه دهد و باید تا 4 نوامبر از پروژه خارج شود مگر اینکه آمریکا به این شرکت معافیت دهد

◽️شرکت توتال در بیانیه اش می گوید تا به حال فقط 40 میلیون یورو روی پروژه توسعه فاز 11 پارس جنوبی خرج کرده و با توجه به فرصتهای جدیدی که برای توتال در ماههای اخیر بدست آمده (قرارداد های تازه با عربستان) خروج از ایران روی رشد شرکت تاثیری ندارد.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics