وقتی روند اخبار را از چند ماه پیش تاکنون مرور می‌کنیم مدام با اصطلاح ایجاد منطقه امن در سوریه مواجه می‌شویم

وقتی روند اخبار را از چند ماه پیش تاکنون مرور می کنیم مدام با اصطلاح ایجاد منطقه امن در سوریه مواجه می شویم

به راستی ایجاد منطقه امن در سوریه چه تبعاتی برای هر یک از بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای و خود دولت دمشق خواهد داشت؟

لطفا نظرات و تحلیل های خود را به ادرس زیر ارسال فرمایید تا در اختیار سایر اعضای محترم کانال ژئوپولیتیک ایرانی قرار گیرد.

@irgeopoliticsmail
[email protected]