🔻 رویترز: مقاماتی از کره جنوبی برای آغاز مذاکرات با پیونگ‌یانگ، از پل ارتباطی بین دو کشور عبور کرده و وارد منطقه غیرنظامی شدند …🔘

🔻 رویترز: مقاماتی از کره جنوبی برای آغاز مذاکرات با پیونگ‌یانگ، از پل ارتباطی بین دو کشور عبور کرده و وارد منطقه غیرنظامی شدند.

🔘 مقامات کره‌شمالی و جنوبی برای اولین بار پس از ۲ سال، مذاکرات سطح بالایی را حول مسائل دوجانبه آغاز کردند.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics