تعیین هیئتی برای مذاکره با بغداد از سوی منطقه کردستان

تعیین هیئتی برای مذاکره با بغداد از سوی منطقه کردستان

🔹سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد احزاب کُردی برای تشکیل هیئتی جهت مذاکره با بغداد، جلسه تشکیل خواهند داد.
🔹«سعدی احمد پیره» گفت که این هئیت ابتدا به بغداد و سپس به کشورهای همسایه مانند ایران و ترکیه خواهد رفت.
🔹این مقام کُردی تاکید کرد آنها می‌خواهند به تمام طرف‌های ذکر شده اطمینان دهند که منطقه کردستان، فرآیندی را برای بی‌ثبات و بی‌امن کردن منطقه آغاز نمی‌کند.

فارس

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics