هر آنچه میخواهید درباره فضا و جهان بیکران بدانید. https://t.me/joinchat/AAAAAEOY4xmT6MJuvZfkBA ◆روابط عمومی و تبلیغات @valipour_aa
چرا ما فضا را تاریک میبینیم؟. تاریکی نشان دهنده نبود نور نیست
چرا ما فضا را تاریک میبینیم؟
تاریکی نشان دهنده نبود نور نیست. فضا پر از نور ستارگانی مانند خورشید است، ولی از آن جایی که چشم مسیر حرکت نور را نمی بیند و در فضا هیچ چیز، حتی مولکول های هوا هم وجود ندارد و خلا حاکم مطلق است، نور بازتاب نمی کند و در نتیجه ما فضا را تاریک و سیاه می بینیم.
@keyhan_n1