چرا به این بارش شهابی برساوشی می‌گویند؟. به همین دلیل این بارش را برساوشی مینامند

چرا به این بارش شهابی برساوشی می‌گویند؟
چون هنگامی که نزدیک به زمان اوج این بارش شهابی هستیم امتداد شهاب‌ها به نقطه‌ای در صورت فلکی برساوش می‌رسند.به همین دلیل این بارش را برساوشی مینامند.
@keyhan_n1